Україна, Дніпропетровська обл.
51400 м. Павлоград, вул. Тернівська, 7
ЦЕНТР З РЕМОНТУ ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ ТА ДВИГУНІВ
ОФІЦІЙНИЙ ПРЕДСТАВНИК

  1. Ремонт Форсунок HEUI
  2. Ремонт Форсунок системи HEUI та інших модифікацій на техніку CATERPILLAR

Діагностика, ремонт насос форсунок HEUI на двигун Caterpillar С11, С13

Нашим підприємством виконується ремонт і діагностика форсунок HEUI з гідроприводом і електромагнітним керуванням. Представлені види робіт здійснюються на стенді TOLEDO HEUI Master виробництва компанії HARTRIDGE (Великобританія). Стенд був розроблений фахівцями компанії HARTRIDGE із залученням конструкторів і інженерів які розробляють системи HEUI. Роботи проводяться кваліфікованими фахівцями нашого підприємства які пройшли навчання з ремонту форсунок у Великобританії.
Сучасне обладнання, чистота виробництва, якісні запасні частини і висока кваліфікація майстрів дозволяє досягти відмінного результату і здійснити високоякісний ремонт Вашої паливної апаратури.
Форсунки на двигун Caterpillar С11 / С13
форсунка 3-8, фото
Toledo HEUI master, фото
  • 2440697 2447697 10R3071
  • 2530608
  • 2447695 2490705 10R7236
  • 2447713
  • 2321197 2394907 2490707
  • 2321198 2394908 2490708 10R2977
  • 2490712 10R3147
  • 2490712 10R3147
  • 2490713 10R3262
  • 2490713 10R3262
  • 2923666
  • 3321419
CAT и International (тоді Navistar) спільно розробили дизельну паливну систему HEUI. HEUI розшифровується як впорскування гідравлічного електричного блоку. 
Принцип роботи системи CAT і International однаковий, хоча використовувані комп'ютери абсолютно різні, так само як і діагностичні програми. 
Масляний насос високого тиску (HPOP) забирає дуже невелику кількість моторного масла з масляного насоса і збільшує тиск з приблизно 50 фунтів на квадратний дюйм до 550 фунтів на квадратний дюйм (до 6500 фунтів на квадратний дюйм) (сучасні моделі) для роботи інжекторів.
Паливо впорскується, коли ECM включає соленоїд, що дозволяє маслу високого тиску тиснути на «поршень підсилювача», який приблизно в 7 разів більше за площею, ніж паливний поршень. Це означає, що при 1000 фунт / кв.дюйм "тиску масла в рампі" (керуючий тиск впорскування) ви отримаєте 7000 фунтів / кв. дюйм тиску ПАЛИВА у форсунці. На момент винаходу не існувало ніякої іншої системи, яка могла б надійно виробляти тиск вприскування в діапазоні 20 000 фунтів / кв. дюйм, не кажучи вже про майже 30000 фунт / кв.дюйм. Тепер це змінилося.
Величина тиску «ICP» залежить від того, наскільки великий «контрольований витік», регулятор тиску уприскування «контролює цей« витік ». Оскільки зливні порти заблоковані, менше витоку масла високого тиску назад і відповідне збільшення ICP в слідстві. Якщо клапан IPR відключений або відкритий, HPOP може розвинути майже 300 фунтів на квадратний дюйм.
Слабкою стороною системи HEUI є в'язкість масла з плином часу. Завдяки свіжому якісному маслу система HEUI не має проблем з довговічністю, контролем викидів і простотою експлуатації. Однак при багатьох різновидах якості оливи, особливо деякими з них, які навіть не підходять для використання в двигуні обладнаному паливною системою HEUI, і різних методах обслуговування, надточний контроль палива важко досяжний, щоб відповідати викидам 2007 року.