Україна, Дніпропетровська обл.
51400 м. Павлоград, вул. Тернівська, 7
ЦЕНТР З РЕМОНТУ ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ ТА ДВИГУНІВ
ОФІЦІЙНИЙ ПРЕДСТАВНИК

  1. Ремонт Форсунок HEUI
  2. Ремонт Форсунок системи HEUI та інших модифікацій на техніку CATERPILLAR

Діагностика, ремонт форсунок HEUI на двигун Caterpillar C15, C27, C18

Нашим підприємством виконується ремонт і діагностика форсунок HEUI з гідроприводом і електромагнітним керуванням. Представлені види робіт здійснюються на стенді TOLEDO HEUI Master виробництва компанії HARTRIDGE (Великобританія). Стенд був розроблений фахівцями компанії HARTRIDGE із залученням конструкторів і інженерів які розробляють системи HEUI. Роботи проводяться кваліфікованими фахівцями нашого підприємства які пройшли навчання з ремонту форсунок у Великобританії.
Сучасне обладнання, чистота виробництва, якісні запасні частини і висока кваліфікація майстрів дозволяє досягти відмінного результату і здійснити високоякісний ремонт Вашої паливної апаратури.
Форсунки на двигун Caterpillar C15 / C27 / C18
форсунка 3-6, фото
1
Toledo HEUI master, фото
  • 2113022 10R0956
  • 1913003 2113023 0R9257 10R8501
  • 1761150 1913005 2113025 0R9803 10R0955
  • 2001120 2113028 10R7228
  • 2720630 10R7229
  • 2915911 10R7230
  • 2530597 2768307 10R7231
  • 2235329 2295919 10R1000
  • 2321199 2394909 2490709 10R1273 10R9236
  • 2447702 2490702 10R3261
  • 2447714 2530614 10R3263
  • 2447715 2530615 3740750 10R3264 20R2284 2530615
  • 2447715 2530615 3740750 10R3264 20R2284
  • 2447715 2530615 3740750 10R3264
  • 2447716 2530616 10R3265
  • 2447717 2530617 3740751 10R3266 20R2285 2530617
  • 2447717 2530617 3740751 10R3266 20R2285
  • 2447718 2530618 10R2772
  • 2530620 10R8990
  • 2959085 10R8988
  • 2800574 10R8989
  • 3048570 1913004 1189035 1188010 1189027 …0R9258 0R4893 0R4894 0R4895
CAT и International (тоді Navistar) спільно розробили дизельну паливну систему HEUI. HEUI розшифровується як впорскування гідравлічного електричного блоку. 
Принцип роботи системи CAT і International однаковий, хоча використовувані комп'ютери абсолютно різні, так само як і діагностичні програми. 
Масляний насос високого тиску (HPOP) забирає дуже невелику кількість моторного масла з масляного насоса і збільшує тиск з приблизно 50 фунтів на квадратний дюйм до 550 фунтів на квадратний дюйм (до 6500 фунтів на квадратний дюйм) (сучасні моделі) для роботи інжекторів.
Паливо впорскується, коли ECM включає соленоїд, що дозволяє маслу високого тиску тиснути на «поршень підсилювача», який приблизно в 7 разів більше за площею, ніж паливний поршень. Це означає, що при 1000 фунт / кв.дюйм "тиску масла в рампі" (керуючий тиск впорскування) ви отримаєте 7000 фунтів / кв. дюйм тиску ПАЛИВА у форсунці. На момент винаходу не існувало ніякої іншої системи, яка могла б надійно виробляти тиск вприскування в діапазоні 20 000 фунтів / кв. дюйм, не кажучи вже про майже 30000 фунт / кв.дюйм. Тепер це змінилося.
Величина тиску «ICP» залежить від того, наскільки великий «контрольований витік», регулятор тиску уприскування «контролює цей« витік ». Оскільки зливні порти заблоковані, менше витоку масла високого тиску назад і відповідне збільшення ICP в слідстві. Якщо клапан IPR відключений або відкритий, HPOP може розвинути майже 300 фунтів на квадратний дюйм.
Слабкою стороною системи HEUI є в'язкість масла з плином часу. Завдяки свіжому якісному маслу система HEUI не має проблем з довговічністю, контролем викидів і простотою експлуатації. Однак при багатьох різновидах якості оливи, особливо деякими з них, які навіть не підходять для використання в двигуні обладнаному паливною системою HEUI, і різних методах обслуговування, надточний контроль палива важко досяжний, щоб відповідати викидам 2007 року.