Україна, Дніпропетровська обл.
51400 м. Павлоград, вул. Тернівська, 7
ЦЕНТР З РЕМОНТУ ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ ТА ДВИГУНІВ
ОФІЦІЙНИЙ ПРЕДСТАВНИК

  1. Ремонт Форсунок HEUI
  2. Ремонт Форсунок системи HEUI та інших модифікацій на техніку CATERPILLAR

Діагностика, ремонт форсунок HEUI на двигун Caterpillar 3408, 3412

Нашим підприємством виконується ремонт і діагностика форсунок HEUI з гідроприводом і електромагнітним керуванням. Представлені види робіт здійснюються на стенді TOLEDO HEUI Master виробництва компанії HARTRIDGE (Великобританія). Стенд був розроблений фахівцями компанії HARTRIDGE із залученням конструкторів і інженерів які розробляють системи HEUI. Роботи проводяться кваліфікованими фахівцями нашого підприємства які пройшли навчання з ремонту форсунок у Великобританії.
Сучасне обладнання, чистота виробництва, якісні запасні частини і висока кваліфікація майстрів дозволяє досягти відмінного результату і здійснити високоякісний ремонт Вашої паливної апаратури.
Форсунки на двигун Caterpillar 3116Е 3126А HEUI
форсунка 3-4, фото
Toledo HEUI master, фото
Форсунка Заміна
206-1217 2061217
10R0969
10R0964
174-7526 1747526
174-7527 1747527
198-4752 1984752
0R9420
10R1265
198-6877 1986877 1987912
204-2467 2042467
232-1170 2321170 2321171
232-1175 2321175
232-1183 2321183
10R1266
1388754 0R8624 1590835 2321176 1117916
174-7528 1747528 2321161 2321162 1747529 1590838 1535938
2321173 2321166 2321167 1796020
2321180 2321172 1388756 1590836 1388754 2091995 1193166 2321168.. 10R1267 0R8207 20R4147
CAT и International (тоді Navistar) спільно розробили дизельну паливну систему HEUI. HEUI розшифровується як впорскування гідравлічного електричного блоку. 
Принцип роботи системи CAT і International однаковий, хоча використовувані комп'ютери абсолютно різні, так само як і діагностичні програми. 
Масляний насос високого тиску (HPOP) забирає дуже невелику кількість моторного масла з масляного насоса і збільшує тиск з приблизно 50 фунтів на квадратний дюйм до 550 фунтів на квадратний дюйм (до 6500 фунтів на квадратний дюйм) (сучасні моделі) для роботи інжекторів.
Паливо впорскується, коли ECM включає соленоїд, що дозволяє маслу високого тиску тиснути на «поршень підсилювача», який приблизно в 7 разів більше за площею, ніж паливний поршень. Це означає, що при 1000 фунт / кв.дюйм "тиску масла в рампі" (керуючий тиск впорскування) ви отримаєте 7000 фунтів / кв. дюйм тиску ПАЛИВА у форсунці. На момент винаходу не існувало ніякої іншої системи, яка могла б надійно виробляти тиск вприскування в діапазоні 20 000 фунтів / кв. дюйм, не кажучи вже про майже 30000 фунт / кв.дюйм. Тепер це змінилося.
Величина тиску «ICP» залежить від того, наскільки великий «контрольований витік», регулятор тиску уприскування «контролює цей« витік ». Оскільки зливні порти заблоковані, менше витоку масла високого тиску назад і відповідне збільшення ICP в слідстві. Якщо клапан IPR відключений або відкритий, HPOP може розвинути майже 300 фунтів на квадратний дюйм.
Слабкою стороною системи HEUI є в'язкість масла з плином часу. Завдяки свіжому якісному маслу система HEUI не має проблем з довговічністю, контролем викидів і простотою експлуатації. Однак при багатьох різновидах якості оливи, особливо деякими з них, які навіть не підходять для використання в двигуні обладнаному паливною системою HEUI, і різних методах обслуговування, надточний контроль палива важко досяжний, щоб відповідати викидам 2007 року.