Україна, Дніпропетровська обл.
51400 м. Павлоград, вул. Тернівська, 7
ЦЕНТР З РЕМОНТУ ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ ТА ДВИГУНІВ
ОФІЦІЙНИЙ ПРЕДСТАВНИК

  1. Ремонт Форсунок HEUI
  2. Ремонт Форсунок системи HEUI та інших модифікацій на техніку CATERPILLAR

Діагностика, ремонт форсунок HEUI на двигун Caterpillar 3126В

Нашим підприємством виконується ремонт і діагностика форсунок HEUI з гідроприводом і електромагнітним керуванням. Представлені види робіт здійснюються на стенді TOLEDO HEUI Master виробництва компанії HARTRIDGE (Великобританія). Стенд був розроблений фахівцями компанії HARTRIDGE із залученням конструкторів і інженерів які розробляють системи HEUI. Роботи проводяться кваліфікованими фахівцями нашого підприємства які пройшли навчання з ремонту форсунок у Великобританії.
Сучасне обладнання, чистота виробництва, якісні запасні частини і висока кваліфікація майстрів дозволяє досягти відмінного результату і здійснити високоякісний ремонт Вашої паливної апаратури.
Форсунки на двигун Caterpillar 3126B HEUI
Toledo HEUI master, фото
  • 1601694 1225920 1731012 1776342 0R1050
  • 1601695 0R9807 1734566
  • 1601696 0R9807 1459360
  • 1167150 1601697 0R4970
  • 1977107 1986605 2225966 0R1049 10R0781 1922960 1731013
  • 2046714 2225963 10R1262
  • 1733922 1836797 2225968 10R1306
  • 1317150 2184109 1643355 0R4349 10R8999 1260499 1731014
  • 1786342 1774752 10R1257
  • 1774754 1780199 10R0782 10R9237
  • 1780199 10R0782 10R9237
  • 1987471 2225964 10R1050 2225926
  • 1551819 1573727 1697408 1697408 1719704 1719710 1774753 1739379 1739380 1881320 2184109 1643355 2225965 0R9348 2225962 1996065 1774752 1786343 2295928 1774754
  • 1734059 1734061 1739267 1447702 1739268 1961401 2225967 0R9349
  • 1417837 1697410 1964229 2123661 1739272 2225972 0R9350 2188636
  • 2188635 2225973 1780198 2051285
  • 2188634 2225975 2033771 2123662
  • 2298842 10R9000 1996072 2051292 0R9348 10R8999 10R0781
CAT и International (тоді Navistar) спільно розробили дизельну паливну систему HEUI. HEUI розшифровується як впорскування гідравлічного електричного блоку. 
Принцип роботи системи CAT і International однаковий, хоча використовувані комп'ютери абсолютно різні, так само як і діагностичні програми. 
Масляний насос високого тиску (HPOP) забирає дуже невелику кількість моторного масла з масляного насоса і збільшує тиск з приблизно 50 фунтів на квадратний дюйм до 550 фунтів на квадратний дюйм (до 6500 фунтів на квадратний дюйм) (сучасні моделі) для роботи інжекторів.
Паливо впорскується, коли ECM включає соленоїд, що дозволяє маслу високого тиску тиснути на «поршень підсилювача», який приблизно в 7 разів більше за площею, ніж паливний поршень. Це означає, що при 1000 фунт / кв.дюйм "тиску масла в рампі" (керуючий тиск впорскування) ви отримаєте 7000 фунтів / кв. дюйм тиску ПАЛИВА у форсунці. На момент винаходу не існувало ніякої іншої системи, яка могла б надійно виробляти тиск вприскування в діапазоні 20 000 фунтів / кв. дюйм, не кажучи вже про майже 30000 фунт / кв.дюйм. Тепер це змінилося.
Величина тиску «ICP» залежить від того, наскільки великий «контрольований витік», регулятор тиску уприскування «контролює цей« витік ». Оскільки зливні порти заблоковані, менше витоку масла високого тиску назад і відповідне збільшення ICP в слідстві. Якщо клапан IPR відключений або відкритий, HPOP може розвинути майже 300 фунтів на квадратний дюйм.
Слабкою стороною системи HEUI є в'язкість масла з плином часу. Завдяки свіжому якісному маслу система HEUI не має проблем з довговічністю, контролем викидів і простотою експлуатації. Однак при багатьох різновидах якості оливи, особливо деякими з них, які навіть не підходять для використання в двигуні обладнаному паливною системою HEUI, і різних методах обслуговування, надточний контроль палива важко досяжний, щоб відповідати викидам 2007 року.